جلد 4، شماره 8 - ( 1-1380 )                   جلد 4 شماره 8 صفحات 99-87 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Davari A. The Exprience of a Young Physician in Organizational Behaviour. jha 2001; 4 (8) :87-99
URL: http://jha.iums.ac.ir/article-1-794-fa.html
داوری احمد. تجربه مدیریت یک پزشک جوان در مورد یادگیری سازمانی. فصلنامه مدیریت سلامت. 1380; 4 (8) :87-99

URL: http://jha.iums.ac.ir/article-1-794-fa.html


چکیده:   (7542 مشاهده)

  بررسی به عمل آمده از مرکز بهداشتی ـ درمانی شماره4 شهرستان اردکان نشان داد، تعداد مراجعه کنندگان به مرکز با وضعیت عمومی و بهداشتی ـ درمانی منطقه و همچنین جمعیت تحت پوشش تناسب ندارد.

  مطالعات بعدی این نکته را مشخص ساخت که با وجود نیاز جمعیت تحت پوشش به خدمات بهداشتی و درمانی ، به دلیل پایین بودن نحوه و کیفیت خدمات ارایه شده ، مردم استقبال چندانی از مرکز به عمل نمی آورند . با این توجه ، سرپرست مرکز به صرف امکانات موجود و با اتکا به ایجاد انگیزش در کارکنان از طریق ضابطه مند کردن امور ، تغییر در الگوهای رفتاری کارکنان ، ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی ـ درمانی ، جلب رضایت مردم نیازمند و به تبع آن افزایش درآمد مرکز را به ارمغان آورد.

متن کامل [PDF 583 kb]   (1529 دریافت)    
نوع مقاله: پژوهشي |
دریافت: 1390/3/10 | انتشار: 1380/1/26

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مدیریت سلامت می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Journal of Health Administration

Designed & Developed by : Yektaweb