جلد 5، شماره 13 - ( 4-1381 )                   جلد 5 شماره 13 صفحات 75-71 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Taavoni S. Communication in Management . jha 2002; 5 (13) :71-75
URL: http://jha.iums.ac.ir/article-1-190-fa.html
تعاونی سیمین. ارتباطات در مدیریت. فصلنامه مدیریت سلامت. 1381; 5 (13) :71-75

URL: http://jha.iums.ac.ir/article-1-190-fa.html


چکیده:   (8116 مشاهده)

  ارتباط تبادل اطلاعات، نظریات ، احساسات ، افکار و حقایق بین دو یا چند نفر اطلاق می شود که از طریق نوشتن ، کلام ، اشارات، علائم چهره و ... صورت می گیرد . ارتباط ممکن است به صورت های مختلف اتفاق بیفتد . برقراری ارتباط یعنی رساندن نظرات و احساسات به یکدیگر. بدون چنین ارتباطی ، کار گروهی میسر نخواهد بود.

  در سازمان ها ارتباطات نقش و جایگاه ویژه ای دارد. برای مدیریت صحیح ، برقراری ارتباطات مؤثر از اهمیت بسزایی برخوردار است. ضمن برقراری ارتباطات مؤثر ، ارتباطات سازمانی بهبود می یابد.

  این مقاله با هدف دستیابی به نقش و جایگاه ارتباطات در مدیریت ، نگاهی گذرا به ارتباطات سازمانی ، نقش و جایگاه ارتباط در سازمان ها ، اثربخشی ارتباطات سازمانی ، بهبود تبادلات سازمانی ، ارتباطات مؤثر در گروه ها دارد.

متن کامل [PDF 1020 kb]   (3371 دریافت)    
نوع مقاله: پژوهشي |
دریافت: 1387/8/19 | انتشار: 1381/4/24

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مدیریت سلامت می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Journal of Health Administration

Designed & Developed by : Yektaweb