داوران این شماره: خانم تانیا آزادی، دکتر سیروس پناهی، دکتر رضا حبیبی ساروی، دکتر علی خمسه، دکتر حانیه سادات سجادی، دکتر روح الله کلهر، آقای محمدرضا علی بیک، خانم نیلوفر محقق، دکتر محمد مهرتک، دکتر لیلا نعمتی انارکی، آقای مرتضی همت، آقای امید یوسفیان

طراحی الگوی سلسه مراتبی مدیریت ارزش برند در صنعت خدمات درمانی (مورد مطالعه: بیمارستانهای شهر تهران)
تأثیر به کارگیری فنون بازاریابی اجتماعی بر آگاهی و نگرش دانشجویان و اعضای هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به خدمات کتابداری پزشکی