%0 Journal Article %A Davari, A %T The Exprience of a Young Physician in Organizational Behaviour %J Journal of Health Administration %V 4 %N 8 %U http://jha.iums.ac.ir/article-1-794-fa.html %R %D 2001 %K Personal Motivation, Organization Behaviour, %X   بررسی به عمل آمده از مرکز بهداشتی ـ درمانی شماره4 شهرستان اردکان نشان داد، تعداد مراجعه کنندگان به مرکز با وضعیت عمومی و بهداشتی ـ درمانی منطقه و همچنین جمعیت تحت پوشش تناسب ندارد.   مطالعات بعدی این نکته را مشخص ساخت که با وجود نیاز جمعیت تحت پوشش به خدمات بهداشتی و درمانی ، به دلیل پایین بودن نحوه و کیفیت خدمات ارایه شده ، مردم استقبال چندانی از مرکز به عمل نمی آورند . با این توجه ، سرپرست مرکز به صرف امکانات موجود و با اتکا به ایجاد انگیزش در کارکنان از طریق ضابطه مند کردن امور ، تغییر در الگوهای رفتاری کارکنان ، ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی ـ درمانی ، جلب رضایت مردم نیازمند و به تبع آن افزایش درآمد مرکز را به ارمغان آورد. %> http://jha.iums.ac.ir/article-1-794-fa.pdf %P 87-99 %& 87 %! %9 Research %L A-10-486-10 %+ %G eng %@ 2008-1200 %[ 2001