TY - JOUR T1 - The Exprience of a Young Physician in Organizational Behaviour TT - تجربه مدیریت یک پزشک جوان در مورد یادگیری سازمانی JF - jha JO - jha VL - 4 IS - 8 UR - http://jha.iums.ac.ir/article-1-794-fa.html Y1 - 2001 SP - 87 EP - 99 KW - Personal Motivation KW - Organization Behaviour N2 -   بررسی به عمل آمده از مرکز بهداشتی ـ درمانی شماره4 شهرستان اردکان نشان داد، تعداد مراجعه کنندگان به مرکز با وضعیت عمومی و بهداشتی ـ درمانی منطقه و همچنین جمعیت تحت پوشش تناسب ندارد.   مطالعات بعدی این نکته را مشخص ساخت که با وجود نیاز جمعیت تحت پوشش به خدمات بهداشتی و درمانی ، به دلیل پایین بودن نحوه و کیفیت خدمات ارایه شده ، مردم استقبال چندانی از مرکز به عمل نمی آورند . با این توجه ، سرپرست مرکز به صرف امکانات موجود و با اتکا به ایجاد انگیزش در کارکنان از طریق ضابطه مند کردن امور ، تغییر در الگوهای رفتاری کارکنان ، ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی ـ درمانی ، جلب رضایت مردم نیازمند و به تبع آن افزایش درآمد مرکز را به ارمغان آورد. M3 ER -