@ARTICLE{Taavoni, author = {Taavoni, S and }, title = {Communication in Management }, volume = {5}, number = {13}, abstract ={  ارتباط تبادل اطلاعات، نظریات ، احساسات ، افکار و حقایق بین دو یا چند نفر اطلاق می شود که از طریق نوشتن ، کلام ، اشارات، علائم چهره و ... صورت می گیرد . ارتباط ممکن است به صورت های مختلف اتفاق بیفتد . برقراری ارتباط یعنی رساندن نظرات و احساسات به یکدیگر. بدون چنین ارتباطی ، کار گروهی میسر نخواهد بود.   در سازمان ها ارتباطات نقش و جایگاه ویژه ای دارد. برای مدیریت صحیح ، برقراری ارتباطات مؤثر از اهمیت بسزایی برخوردار است. ضمن برقراری ارتباطات مؤثر ، ارتباطات سازمانی بهبود می یابد.   این مقاله با هدف دستیابی به نقش و جایگاه ارتباطات در مدیریت ، نگاهی گذرا به ارتباطات سازمانی ، نقش و جایگاه ارتباط در سازمان ها ، اثربخشی ارتباطات سازمانی ، بهبود تبادلات سازمانی ، ارتباطات مؤثر در گروه ها دارد. }, URL = {http://jha.iums.ac.ir/article-1-190-fa.html}, eprint = {http://jha.iums.ac.ir/article-1-190-fa.pdf}, journal = {Journal of Health Administration}, doi = {}, year = {2002} }