Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Health Administration

مدیریت سلامت



Volume 9, Number 26 (2007-1)


A survey on hospital wastes management In Bookan, Mahabad,Saqqez, and Myandoab-western (Iran-2004)
مدیریت زباله‌های بیمارستانی در بیمارستان‌های بوکان، مهاباد، سقز و میاندوآب در سال 1384
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Results of medical waste management quality improvement technique In Shaheed Faghihi hospital in shiraz (Iran-2005)
بررسی نتایج حاصل از اجرای الگوی ارتقاء کیفیت مدیریت مواد زائد در بیمارستان شهید فقیهی شیراز طی سال 1384
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A comparative study between content of honoring program and concepts and principles of consumer orienting
مطالعه دستورالعمل مراقبت‌های مدیریت شده زایمان در بیمارستان بازرگانان تهران در تئوری و عمل:1384
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Determination technical efficiency of hospitals affiliated with Iran University of Medical Science by Data Envelopment Analysis(2000 - 2004)
تعیین کارایی فنی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران با استفاده از روش تحلیل فراگیر داده‌ها (DEA): 1383-1379
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Tehran's hospitals evaluation methods from chief executives (C.E.O) points of views and headquarter
شیوه ارزشیابی بیمارستان‌های تهران از دیدگاه مدیران ارشد بیمارستان‌های دولتی و ستاد وزارت بهداشت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation of administrative reform program goals in medical universities of group a of type 1 in the third economical, social and cultural developing plan in Republic Islamic of IRAN
تحقق اهداف برنامه تحول نظام اداری در دانشگاه‌های علوم پزشکی تیپ یک گروه الف در برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Health information system Health administrators and experts programs' points of views Tabriz University of Medical Sciences (2003)
نظام اطلاعات سلامت ازدیدگاه مدیران و کارشناسان برنامه‌های سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1383
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A comparative study between content of honoring program and concepts and principles of consumer orienting
مقایسه محتوای طرح تکریم در مقایسه با اصول و مبانی مشتری‌مداری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles